Творчі завдання

Творче завданя №1

Відвідані такі віртуальні екскурсії
Британський музей (British Museum)(https://www.britishmuseum.org/research/collection_online/search.aspx)  – один з найбільших і найважливіших музеїв людської історії і культури в світі. Музей був заснований у 1753 році на базі колекції лікаря і вченого Сера Ганса Слоана. Вперше музей відкрився для широкої публіки 15 січня 1759 в будинку Монтегю в Блумсбері, там, де зараз розташовується сучасний музей.

Британський музей вміщує близько семи мільйонів предметів, що ілюструють історію людської культури з самого її зародження до теперішнього часу. Багато артефактів знаходяться в сховищах під музеєм через нестачу виставкових площ.

Колекція Британського музею налічує понад вісім мільйонів об’єктів. Сьогодні відомий на весь світ музей з Лондона ввів можливість перегляду онлайн деяких зі своїх експозицій, наприклад “Кенга: текстиль з Африки” і “Об’єкти з римських міст Помпеї і Геркуланум”. У співпраці з з Інститутом культури Google, Британський музей пропонує віртуальні тури з використанням технології Google Street View.

Мета екскурсії: залучити учнів до мистецтва; дізнатися більше про історію Британії.

Стара національна галерея в Берліні
(https://artsandculture.google.com/partner/alte-nationalgalerie-staatliche-museen-zu-berlin) - тут зберігаються картини XIX століття – шедеври романтизму, імпресіонізму, раннього модернізму з колекції Фонду прусської культурної спадщини. Усіма залами галереї можна здійснити віртуальний тур, причому більшість картин підписано і добре оцифровано: їх можна наблизити, щоб розгледіти всі деталі. Найбільшої уваги заслуговують полотна «Чернець біля моря» Каспара Давида і «У консерваторії» Едуарда Мане.

Мета екскурсії: залучити учнів до мистецтва.


Творче завдання № 2

Проведення телекомунікаційного проекту
Тема: My Future at my Homeland. Discover the planet. (Моє майбутнє на Батьківщині. Досліджуй планету.)
Тема проекту є дуже актуальною, адже формування міжкультурної компетенції визначається тенденціями розвитку сучасного суспільства та освіти. Теперішнє суспільство характеризується інтенсифікацією взаємодії різноманітних культур, широким використанням комп’ютерної техніки, розвитком засобів телекомунікації, глобалізацією всіх сфер суспільного життя і зростанням міжкультурного й міжособистісного спілкування. Молода людина повинна готуватися до нових потреб ринку праці, керувати інформацією, активно діяти, що можливо за умови сформованості певних груп компетентностей, зокрема комунікативної – здатності користуватися мовою залежно від ситуації. Але тільки знання мови не гарантує взаєморозуміння. Зрозуміти і сприйняти іншого нелегко навіть у рамках однієї культури. Потрібен шлях  входження у світ своєї і чужої культур.  Тому старшокласники однієї з українських шкіл беруть участь у телекомунікаційному проекті, який допоможе їм дізнатися більше про процес закінчення школи та вступу до вищого навчального закладу британських школярів. А також розповісти про те як проходить цей процес в Україні.

Проведення телекомунікаційних проектів іноземною мовою сприяє:

– розвитку комунікативної компетентності учнів;

– оволодінню учнями інформаційн окомунікативними технологіями на більш високому рівні;

– розвитку критичного, творчого мислення;

– формуванню пошукових (дослідницьких) і кооперативних компетентностей;

– розвитку менеджерських умінь;
– розвитку почуття відповідальності.
Кінцевий продукт: із закінченням проекту учні зможуть розповідати про систему освіти та процес вибору майбутньої професії користуючись знаннями, здобутими в процесі роботи над ним; а також отримають багато відомостей про  систему освіти та процес вибору майбутньої професії в Великій Британії.
Тип проекту: телекомунікаційний, практично орієнтований і творчий проект із англійської мови.
Реалізація проекту:
Етап планування– створення візитної картки команди. Для створення візитної картки команди необхідно було вигадати назву команди, її девіз та загальну інформацію про команду , її фото. Було одержано загальне  уявлення про майбутній напрям дослідницької роботи. Планування роботи над проектом: були визначені часові рамки проекту (4 місяці), що обмежують етапи роботи; обговорення варіантів оформлення звітності про виконану роботу (презентація); формулювання найбільш актуальних проблем, здатних вплинути на процес проектування.
Аналітичний етап – збір інформації й матеріалів, аналіз та оформлення результатів проекту. На цьому етапі необхідно обрати тему дослідження. Проект кожної команди повинен був розкрити розуміння поняття «Моє майбутнє на Батьківщині / Me Future at my Homeland». Учні мали підготувати відомості про систему освіти та процес вступу до вищого навчального закладу та оформити цю інформацію для того аби учні інших країн змогли більше дізнатися про Україну. Проекти були підготовлені англійською мовою.
Етап реалізації – обмін проектами. Учасники проекту обмінювалися результатами роботи з учнями британської школи міста Манчестер. Після обміну проектами команда переможець відвідала місто Манчестер та поспілкувалася з іншими учасниками проекту.
Презентація результату – для представлення результатів роботи учні підготували презентації. Після представлення результатів дослідження було проведено обговорення та були сформовані висновки роботи.

Творче завдання № 3

Проведено вебінар в рамках телекомунікаційного проекту My Future at my Homeland. Discover the planet. (Моє майбутнє на Батьківщині. Досліджуй планету.)
Під час підготовки до реалізації проекту був проведений вебінар з учнями британської школи. 
План проведення вебінару: 
  • Початок веб-зв’язку
  • Оголошення теми та завдань роботи
  • Виклад основного матеріалу
  • Обговорення та усвідомлення матеріалу
  • Виконання різноманітних вправ
  • Підведення підсумків
  • Запитання


Темою вебінару було обговорення актуальності проекту та причин його проведення. Після викладу основного матеріалу було проведено обговорення та проведення вправ.

Творче завдання № 4

Проведено обговорення в групі

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога